خدمات درزگیری با ماستیک پلیمری قیری در اسفالت ها

 

خدمات درزگیری با ماستیک پلیمری قیری در اسفالت ها : ماستیک درزگیر عموماً جهت پر نمودن درزهای ایجاد شده در سطح آسفالت یا بتن که بر اثر انبساط یا انقباض متاثر از تغییرات دمای روزانه یا فصلی ایجاد می شوند، استفاده می شود. بتن ها با گذشت زمان در اثر از دست دادن آب و یا واکنش با دی اکسید کربن هوا تغییراتی در طول، ضخامت و حجمشان ایجاد می شود که این تحرکات جزئی بتون را می توان با ماستیک پوشش داد. ضمناً نفوذ آب به داخل ترکهای ایجاد شده در بتن و در نهایت یخ زدگی و افزایش حجم در فصل های سرد سال از دیگر عواملی می باشد که موجب مصرف این محصول می گردد. 

خدمات درزگیری با ماستیک پلیمری قیری در اسفالت ها

انجام درزگیری با ماستیک پلیمری مناسب و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص و توسط اکیپ اجرایی مجرب، باعث افزایش چشم گیر طول عمر روکش آسفالتی می شود. همچنین درزگیری ترک ها پیش از انجام روکش مجدد آسفالت، انعکاس ترک ها به لایه آسفالت جدید را به مراتب کاهش می دهد. درزگیری ترک ها به عنوان یک روش نگهداری پیشگیرانه محسوب می شود. نحوه انجام درزگیری ترک ها به دو روش کلی آب بندی ترک و پرکردن ترکها می باشد. آب بندی و پر کردن ترک ها در رویه های آسفالتی، از فعالیت های لازم و مهم تعمیر و نگهداری بوده که به منظور کاهش نفوذ آب و مواد تراکم ناپذیر به درون سیستم روسازی و کاهش نرخ خرابی روسازی، ضروری می باشد. ارزیابی و درجه بندی وضعیت روسازی به تعیین این امر که کدام روش نگهداری روسازی مورد نیاز می باشد، کمک می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزگیری آسفالت ماستیک درزگیری آسفالت, انواع عایق درزبندی

با این ماستیک های قیری درزبندی جهت پر نمودن درزهای انبساط در فرودگاه ها، تعمیرگاه ها، محوطه پالایشگاه ها، پارکینگ ها و محوطه بارگیری هواپیما، اتوبانها، خیابانها، جاده ها، محیط های تعمیرگاه و سوختگیری کف کارخانه ها، انبارهای تجهیزات نظامی، تصفیه خانه فاضلاب که با استفاده از اسفالت اجرا گردیده اند. درزگیری ترک ها موجب کاهش نفوذ آب و واد تراکم ناپذیر به لایه های زیرین و زیر سازی آسفالت می گردد که منجر به افزایش دوام و عمر زیر سازی می گردد. ماده درزگیر در مخزنی که مجهز به پوشش دو جداره با سیستم گرمایشی غیر مستقیم(روغن داغ) و همزن می باشد، گرم می شود. سطح زیر کار باید مسطح، صاف، سخت، فاقد اجزاء سست و همچنین باید عاری از هرگونه آلودگی محیطی مانند روغن، چربی، گرد و خاک، عوامل عمل­ آوری و … باشد. سطوح تخریب شده باید با ترمیم کننده مناسب تعمیر و تسطیح شود. لازم است قبل از اعمال هرگونه پوشش سطح زیر کار با برس و قلم­مو تمیز و آماده عملیات پوشش­ دهی باشد. برای ذوب کردن ماستیک پیشنهاد می شود که از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود.

نظرات