تعمیر و نگهداری رویه های تخریب شده آسفالت در کرج

 

 تعمیر و نگهداری رویه های تخریب شده آسفالت در کرج : نوع صحیح تعمیر و نگهداری جهت رویه های تخریب شده، ‌اغلب بستگی به دانسیته و وضعیت كلی ترك ها دارد. اگر ترك ها مكرر بوده ولی دارای درجه بالایی از خرابی حاشیه نباشند، ‌می توان آنها را با استفاده از آسفالت حفاظتی، ‌به بهترین شكل، ترمیم نمود. اگر آنها دارای فركانس كم تا متوسطی بوده اما نوعاً تا نقطه ای از خرابی زیاد حاشیه، ‌پیشرفت كرده باشند،‌ آنگاه ممكن است نیاز به استراتژی های ترك یا لكه گیری باشد. اگر تركها دارای دانسیته ای متوسط بوده وكمی یا اندكی خرابی داشته باشند، ‌می توان از طریق آب بندی یا پر نمودن، آنها را بطور موثری ترمیم نمود. همچنین ممكن است تركها شامل معایب و خرابی های دیگری نظیر گسلش باشند و ممكن است تحت بار ترافیكی ، به شكل عمودی حركت كنند که باید لکه گیری شوند.

تعمیر و نگهداری رویه های تخریب شده آسفالت در کرج

عملیات آب بندی و یا پركردن باید در آغاز پدیدار شدن و گسترش تركهای روسازی،‌ بكارگیری شود، زیرا ترمیم به موقع، ‌به جلوگیری از خرابی بیشتر رویه كمك می نماید. تاثیرات منفی عدم انجام عملیات آب بندی و پر كردن ترك ها شامل خرابی افزونتر روسازی می گردد كه این خرابی شامل شن زدگی و حركت و جابجایی تركها به همراه چاله ها و تورم در اثر یخ بندان می باشد. آب بندی ترك و پر كردن ترك، ‌دو عملیات متفاوت می باشند كه به منظور ترمیم موثر یك روسازی، می بایست تفاوت آنها را كاملاً درك نمود. آببندی ترك، ‌عملیات دقیقی می باشد كه به منظور جلوگیری از ورود آب به سازه روسازی طراحی شده است و شامل آماده سازی دقیق و كامل ترك و به دنبال‌آن، پخش ماده ای با كیفیت در وضعیت پخش خاصی می باشد. آب بندی ترك معمولاً بر روی تركهای فعال انجام می شود. ترك های فعال، ‌تركهایی می باشند كه در نتیجة تغییرات دما و یا بار ترافیكی، ‌حركت افقی و یا عمودی قابل ملاحظه ای دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق محافظ آسفالت عایق محافظ آسفالت, انواع پوشش های محافظ

عملیات آب بندی و درزگیری ترک، ابتدا ترکها به انواع ترکهای فعال دانسیته کم تا متوسط و یا شدید و خرابی حاشیه کم تا زیاد، ‌تقسیم می شوند. عملیات پرکردن ترک ،‌بر روی ترکهای غیر فعال با دانسیته کم تا متوسط و با خرابی حاشیه کم تا متوسط یا برروی ترک های فعال با دانسیته کم تا متوسط و با خرابی حاشیه متوسط، انجام می گیرد.  دیگر ترمیم های فهرست شده شامل ترمیم ترک و آسفالت حفاظتی می باشد. ترمیم های ترک نوعاً شامل برداشت و جابجایی نیمه عمیق یا عمیق مصالح ترک خورده می باشند. سطح رویه با مصالح قیری جدید جایگزین می شود.

نظرات