بهترین جنس عایق پوششی عایق کاری لوله های موتورخانه

 

بهترین جنس عایق پوششی عایق کاری لوله های موتورخانه : عایق کاری لوله های موتورخانه جنس عایق و روکش آن باید با آنچه در مقررات ملی ساختمان برای حفظ آن منطقه از ساختمان در برابر آتش مقرر شده مطابق باشد . استفاده از مواد و مصالح سوختی به عنوان عایق ، روکش عایق و دیگر مواد کمکی مجاز نیست . برای لوله هایی که در معرض یخ زدن هستند باید ضخامت عایق با کارشناسی دقیق انتخاب گردیده است. نوع متریال مورد استفاده: اگر بخواهید از پشم شیشه و مل و ماستیک استفاده کنید هزینه کمتری نسبت عایق های الاستومری دارد . عایق کاری لوله های موتورخانه و ضخامت لوله های موتورخانه و تاسیسات. اگر ضخامت لوله زیاد باشد به طبع هزینه ها هم به واسطه آن بالا میرود. روکش دار کردن عایق. اگر بخواهید بعد از نصب عایق روکش ورق آلمنیوم ویا روکش مل و ماستیک و… را هم به آن اضافه کنید. مدت زمانی برای این کار لازم است و یک مقدار هزینه را افزایش میدهد . اما مزایای زیادی دارد.

بهترین جنس عایق پوششی عایق کاری لوله های موتورخانه

اگر به دلیل عدم عایق کاری لوله ها مصرف انرژی در موتورخانه شما روز به روز در حال افزایش است؛ اگر سهم زیادی از حرارت تولید شده در موتورخانه شما از طریق لوله ها هدر می رود؛ اگر می خواهید بدانید از چه موادی می توانید برای عایق کاری لوله های موتورخانه خود استفاده کنید؛ و از همه مهمتر، اگر به دنبال یادگیری نحوه عایق کاری لوله های موتورخانه هستید؛  سپس انواع مختلف عایق لوله را به شما معرفی کرده و در نهایت نحوه عایق کاری لوله های موتورخانه را به شما آموزش خواهیم داد. عایق موتورخانه بیشتر جهت کاهش انرژی و مصرف سوخت به کار می رود. عایق موتورخانه بیش از ۲۰ ٪ از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قسمت هایی که در موتورخانه عایق کاری می شوند شامل :

منبع، کلکتور، لوله های آب، شوفاژ

برای عایق موتورخانه معمولا از پشم شیشه، مل، ماستیک و کرباس و رنگ آمیزی استفاده می شود.

امروزه عایق های الاستومری جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی هستند.

استفاده از الاستومری در عایق موتورخانه، سبب کاهش اتلاف انرژی و کارکرد آسانتر می شود.

عایق لوله موتورخانه عایق لوله موتورخانه, انواع پوشش عایق لوله در کرج

عایق موتورخانه باید به درستی نصب و اجرا گردد. در غیر اینصورت راندمان کار موتوخانه حدود ۲۰ ٪ کاهش می یابد. نکته دیگر این است که، هزینه جاری سوخت و هزینه تعمیرات نیز اضافه خواهد شد. همچنین این امر باعث افزاش رسوب در مبدل حرارتی می گردد. در نتیجه باعث خوردگی لوله ها می شود .

نظرات