عایق بندی و درزبندی کف پمپ بنزین توسط ماستیک ضد حلال : بتن سخت یک نوع سخت کننده سطح برای کف بتنی است که سطح نهایی یک کفپوش بتنی رنگی با روکش ضد سایش و مقاومت بالا خواهد بود. این محصول شامل مواد معدنی و مصنوعی، مواد کاربردی و رنگدانه ها است. بتن سخت صنعتی به عنوان یک پوشش نهایی بر روی یک اسلب بتنی تازه اعمال می شود، محصولی که کفپوش بتنی را برای ایجاد یک پوشش مقاوم در برابر سایش مقاوم می کند. بتن سخت (کفپوش بتن رنگی) همزمان با بتن تازه قابل اجرا بوده و مناسب برای کف سازی صنعتی از قبیل کفسازی پارکینگ، کف سازی سوله، کف سازی انبار، کف سازی جایگاه پمپ بنزین، کف کارخانجات، کف سازی محوطه و ... قابل اجرا می باشد. داشتن انبار یا سوله یا جایگاه سوخت با کفپوش بتنی رنگی با مقاومت بسیار بالا و با زیبایی خیره کننده با استفاده از بتن سخت رنگی (پودر ضد سایش و سخت کننده بتن) حتما بسیار به نفع کارفرمایان و صاحبین واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد بود.
عایق بندی و درزبندی کف پمپ بنزین توسط ماستیک ضد حلال
ماستیک ایزولاسیون و درزگیری اکریلیکی نوعی ماستیک یک جزئی بر پایه رزین های امولوسیون اکریلیکی سنتتیکی انعطاف پذیر می باشد که علی رغم انعطاف پذیری کافی، چسبندگی خوبی به سطوح بتنی ، فلزی، آسفالت، مصالح بنایی و… دارد. ماستیک امولوسیون اکریلیکی، خمیری است آماده مصرف که برای بستن شکاف محل اتصالات، سوراخ ها، درزها و ترک ها، با قابلیت رنگ شدن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ساختار بافت دار می باشد. مکانیزم اثر درزگیر مقاوم در برابر مواد نفتی این گونه است که ماستیک مقاوم نفتی از دو جزء رزین و پودر تشکیل شده است که پس از ترکیب با یکدیگر ، درزبندی با چسبندگی فوق العاده ایجاد می کنند که پس از اجرا در درز مورد نظر، با لبه های درز و سطوح زیرآیند اتصال مناسبی را ایجاد می کند. ماستیک مقاوم نفتی پس از گیرش نهایی به حالت لاستیکی سخت در آمده و دارای قدرت الاستیسیته بسیار بالایی خواهد بود. حالت الاستیسیته ماستیک ضد حلال پس از خشک شدن موجب می شود تا سطوح در برابر تنش ها و لغزش ها و نیروهای وارده مقاومت کافی داشته باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
درزبندی کف پمپ بنزین, عایق های ماستیک درزگیریاجرای ماستیک می بایست در دمای بالاتر از 5+ درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک و بدون وزش باد انجام پذیرد. دمای ماستیک در زمان ریخته شدن درون درز می بایست در حدود 140 درجه سانتیگراد باشد .درزها باید به صورت همسطح پر شوند و حد تلرانس آن نباید بیشتر از 3 میلیمتر در سطح زیر کار باشد .همچنین ماستیک باید به نحوی ریخته شود که ایجاد حباب نگردد.
نظرات
ارسال یک نظر