انتخاب ایزوگام مخصوص شیروانی و سقف منحنی

 

انتخاب ایزوگام مخصوص شیروانی و سقف منحنی : منظور از اجرای ایزوگام شیروانی ، اجرای ایزوگام بر روی سقف خانه‌هایی است که به جای پشت بام صاف دارای پشت بام شیروانی هستند. این سقف‌هاي شيرواني با استفاده از ايرانيت يا فلز، شيب بندي شده‌اند. مزاياي استفاده از اين نوع سقف‌ ها به‌ويژه در هنگام بارندگي خود را نشان مي‌ دهد. به همين علت است كه از اين نوع سقف‌ ها اغلب در مناطق شمالي كشور كه بارندگي در آن‌ها زياد است استفاده مي‌شود. سطح شيب دار اين نوع سقف‌ ها سبب مي‌شود باران بر روي آن تجمع  پیدا نكند و به سمت پايين رانده شود. اما اين ويژگی آن را از نصب ایزوگام بی‌ نیاز نمی‌کند. این سقف‌ها اغلب در مناطق پرباران کابردی هستند. حتی اگر در مناظقی که بارندگی زیاد است از سقف شیب دار استفاده شود؛ بازهم ایزوگام می‌تواند دیوار و سقف منزل شما را از رطوبت محافظت نماید.

انتخاب ایزوگام مخصوص شیروانی و سقف منحنی

برای انتخاب ایزوگام مخصوص شیروانی سعی کنید حتما به مواردی که در ادامه گفته می‌شود دقت کنید تا در نهایت ایزوگام خوبی برای محیط خود خریداری کنید. علاوه بر این انتخاب صحیح به شما اجازه می‌ دهد جلوی هزینه‌ های اضافه را در آینده بگیرید. ایزوگام مناسب برای نصب روی شیروانی باید حتما دو لایه یا سه لایه باشد و روکش آلومینیومی آن نیز ضخامت زیادی داشته باشد. برای زیباتر کردن سقف می‌ توانید از ایزوگام‌های شنی و طرح‌دار نیز بهره ببرید. سعی کنید ایزوگامی بخرید که مرغوب باشد و با نشان استاندار کیفیت آن نیز مورد تایید واقع شده باشد. تفاوتی ندارد که سقف یک ساختمان شیروانی باشد یا معمولی؛ در هر صورت برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان، باید سقف را ایزولاسیون کرد. در میان عایق هایی مثل قیرگونی و … ایزوگام به دلیل نصب ساده تر و دوام بیشتر، طرفداران بیشتری هم دارد. به طور کلی می توان ضرورت های نصب ایزوگام روی شیروانی را در موارد زیر خلاصه کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی شیروانی عایق بندی شیروانی، عایق های سقف شیروانی

با این که ایزوگام یک عایق رطوبتی است، اما نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارد. پشم شیشه موجود در ایزوگام، آن را به یک عایق خوب برای گرما و سرما هم تبدیل کرده است. بنابراین با نصب ایزوگام روی سقف شیروانی می توان از هدررفت انرژی در این ساختمان ها هم جلوگیری کرد. معمولا همه کسانی که از شیروانی برای بام ساختمان خود استفاده می نمایند از این مورد بسیار نا راضی هستند که در زمان بارندگی صدای ریزش باران و برخورد قطرات آب روی شیروانی بشدت بگوش می رسد و این مسئله بسیار آزار دهنده است .

نظرات