انواع عایق فومی عایق صوتی روکار دیوار

 

انواع عایق فومی عایق صوتی روکار دیوار : این عایق صوتی به صورت روکار بوده و می‌توان آن را در رنگ و طرح‌های متنوعی سفارش داد. همچنین این پنل‌ها با چگالی و ضخامت متفاوتی طراحی شده‌اند تا همه افراد برای عایق صدا در پروژه‌های متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند. برخی از مدل‌ های پنل‌ های آکوستیکی شامل فوم شانه تخم‌مرغی، فوم صاف، فوم ترکیبی، فوم منشوری و… است كه مخصوص استديو مي باشند و به درد آپارتمان نميخورد.

انواع عایق فومی عایق صوتی روکار دیوار

عایق صوتی روکار فوق پيشرفته برند ursa وisover یکی از جدیدترین عایق‌های صوتی دیوار مشترک بوده که مزیت‌های آن شامل ساخته نشدن از مواد سمی، تراکم خوب و بالا، ضخامت مناسب و کم، نصب و اجرای تمیز عایق، قابلیت نصب کاغذ دیواری یا رنگ‌آمیزی بر روی عایق صداي روکار و از همه مهم تر نانوالياف بودن و تكنولوژي مولتي در اين عايق ها است. بنابراین این مدل از عایق برخلاف مدل‌های قدیمی باعث تغییر رنگ دیوار و بو گرفتن یا ایجاد کپک نخواهد شد. عایق‌های صوتی دیوار مشترک روکار بر روی دیوار موردنظر بوسيله سازه مخصوصپیچ و محکم شده و سپس پنل نما در جلوی آن نصب می‌شود. همانطور که گفته شد شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و کاربرد فضا، دیوار را بعد از نصب عایق صوتی، رنگ یا کاغذدیواری کنید. فرهنگ اپارتمان نشینی در بخش اول مورد صحبت است چرا که هر فردی در واحد خود باید به دیگران احترام بگذارد در بخش دیوار عایق صوتی دیوار باید مستحکم باشد و صدای همسایه، صدای تلفن، مهمانی های و همچنین افراد پر جمعیت برای افراد دیگری که به سکوت و سر و صدا علاقه ای ندارند باعث ایجاد مزاحمت خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم عایق صدا فوم عایق صدا, عایق های صوتی دیواری فومی

حتما در یک اپارتمان هستند افرادی که به این مهم پای بند نیستند بنابراین چاره ای نیست باید خودتان منزل خودتان را عایق صوتی دیوار کنید. این امر زمانی میسر می شود که دیوار یک دست داشته باشیم و همچنین اگر به ستون برخورد کردیم و تلاقی بین دیوار و ستون شد حتما این بخش هم برای زیباتر شدن هر چه بهتر کار باید پوشش داده شود. خوب بی درنگ به سراغ عایق صوتی دیوار می رویم چرا که این دیوارپوش می تواند کمک شایانی به بهبود زندگی ما داشته باشد. استفاده کردن از فوم های مختلف در سایز بندی مختلف در یک سو، بهره گیری از کار کناف کاری در بخش دیگری و همچنین اجرای پشم شیشه و پشم سنگ همه از مواردی است که به عنوان دیوارپوش صداگیر استفاده خواهد شد.

نظرات