انواع کاربرد عایق واترپروف نمای آجری نانو

 

انواع کاربرد عایق واترپروف نمای آجری نانو  : این محصول جهت آب بندی و عایق کاری انواع سطوح اعم از نماهای کاهگل، سنگی ،چوبی، آجری و…، بدون تغییر رنگ و بدون تخریب ، و با ایجاد لایه ای نفوذی در برابر رطوبت و انواع تشعشعات مضر خورشیدی محافظت می نماید. این ماده یک امولسیون حلال ضدآب است، بر اساس یک مخلوطی از سیلان و سیلوکسان. این محلول به عنوان یک ماده با کیفیت بالا، برای اهداف عمومی خدمت جهت دفع آب و آب گریز کردن سطوح مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. سطوح معدنی تحت پوشش با این نانو دارای اثر انعطاف پذیری بسیار عالی است. بعلاوه این نانو می تواند برای فوق آبگریز کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول با جذب مویرگی به سطح نفوذ کرده، بنابراین به هیچ عنوان باعث اختلال در تنفس سطح نمی شود.

انواع کاربرد عایق واترپروف نمای آجری نانو

ضد آب سازی نمای ساختمان از جمله روش ها و ایده هایی می باشد با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاه ارائه ایده های نوین در این زمینه می باشیم. طراحی نماهای ساختمان با بهره مندی از تکنولوژی به روز نظیر واترپروف کردن بسیار مورد توجه کاربران و مخاطبان واقع شده است. ضد آب سازی نمای ساختمان با بهره مندی از واترپروف کردن در بدترین شرایط اقلیمی به بهترین شکل جوابگو بوده و حداقل ماندگاری این محصول در ضد آب سازی نما در بدترین شرایط آب و هوایی 5 سال می باشد. استفاده از این روش در بخش شمالی کشورمان با توجه به بارانی بودن ایام در طول سال بسیار مناسب و ایده آل می باشد افراد می توانند با کسب اطلاعاتی دقیق در این خصوص و مناسب ترین گزینه ضد آب سازی نما از ویژگی ها و مزیت های این علم نوین برخوردار شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو آجر نما پوشش نانو آجر نما, عایق های رطوبتی نانو

کاربرها واترپروف نما :

  • از آب گریزهای پایه حلال در راستای عایق نمودن بناهای ساخته شده بتنی، سنگی، گچی و آجری و … استفاده می شود.
  • محافظت از نمای سازه ها عمده ترین کارایی این فراورده ها است.
  • واترپروف نما خاصیت بالایی در محافظت از آثار باستانی و فرهنگی در برابر شرایط محیطی دارد.
  • در راستای عایق نمودن پنل های گچی می توان از خاصیت های واترپروف هااستفاده نمود.

واترپروف کردن نما پس از ساخت و ساز بایستی اجرا گردد توجه داشته باشید که چشم پوشی از اجرای این مراحل در هر سازه ای می تواند خسارت های بسیاری به نمای ساختمان داشته و ر صورت سرسری و غیر اصولی انجام دادن ضد آب سازی نمای ساختمان، هزینه های مازاد را به دنبال خواهد داشت.

نظرات