قیمت انواع عایق نانو چوب بیرنگ در کرج

قیمت انواع عایق نانو چوب بیرنگ در کرج : هنگامی که هیچ محافظتی وجود نداشته باشد، چوب دچار پوسیدگی یا اعوجاج شده و شکل آن تغییر می‌کند؛ در نتیجه، چوب یکپارچگی ساختاری خود را از دست می‌دهد؛ اما عایق‌ بندی چوب مانع از این آسیب ها می شود. برخلاف تصور رایج، چوب نسبت به رطوبت حساس نیست و به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توان از آن در محیط های کاملا مرطوب استفاده کرد. در سفر به مناطق شمالی ایران همه دیده ایم که سقف و حتی دیوارهای بسیاری از خانه های روستایی از چوب ساخته می شود و سالیان سال بدون تغییر در زیر باران های پی در پی دوام آورده اند. دلیل این امر این است که در مناطق شمالی، هوا همواره مرطوب است و تغییر چندانی در میزان رطوبت هوا رخ نمیدهد.

قیمت انواع عایق نانو چوب بیرنگ در کرج

درست شبیه همین قضیه ولی در مسیر عکس را در مناطق کویری ایران داریم. آنجا هم از چوب برای ساخت کپر و خانه های روستایی استفاده می شود و باز مشکلی پیش نمی آید. چرا که در آن مناطق هوا غالبا خشک است و کمتر، تغییری در میزان رطوبت هوا حادث می گردد. مشکل زمانی رخ می دهد که از چوب در منطقه ای استفاده شود که تغییرات در میزان رطوبت هوا زیاد است. در این حالت چوب تغییر شکل داده و یا پیچ می خورد یا می شکند یا در اصطلاح رایج شکم می دهد. همین اتفاق می تواند در محل بکارگیری چوب هم اتفاق بیفتد. محافظت از چوب در برابر رطوبت هوا، قطره‌های باران، اشعه یو وی (UV)، مواد آلاینده و دیگر عوامل، همیشه از دغدغه‌های اساتید نجار و تولیدکنندگان لوازم چوبی بوده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب چوب پلی یورتان چسب چوب پلی یورتان, عایق های درزبندی چوب

امروزه با توجه به گران بودن چوب‌های جنگلی مانند ساج، تولید کننده‌ها از چوب‌هایی مثل کاج ( نراد، یولکا، ساسنا / روسی ) برای ساخت سازه‌های چوبی فضای باز استفاده می‌کنند. البته چوب ترمو یا همان ترموود هم گزینه دیگر پیش روی شماست که به‌تنهایی کفایت نمی‌کند و باید از پوشش‌ های مناسب استفاده کنید. تأکید می‌کنیم که چوب ترمو به ‌تنهایی مناسب فضای باز نیست و باید از پوشش مناسب استفاده کرد. سازه‌ هایی که برای استفاده در فضای باز تولید می‌شوند، دارای اتصالات و ساختار محکم‌تری هستند. اگر از بهترین چوب‌ها و پوشش‌ها استفاده کنید، باز هم نمی‌توانند مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی و رطوبت داشته باشند. محصول نانو چوب با پوشش محافظتی نانو با ایجاد یک لایه نفوذی روی سطح چوب از سطح آن را در برابر نفوذ رطوبت، آلودگی، نور خورشید و رشد خزه مقاوم می‌کند. این پوشش بدون داشتن خاصیت رزینی و شیمیایی از بافت چوب در برابر نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کند. مزیت اصلی پوشش نانو ضد آب چوب ایجاد آب گریزی همراه با عدم ایجاد تغییر رنگ در بافت چوب است.

نظرات