نصب انواع عایق صوتی در سقف آپارتمان

 

نصب انواع عایق صوتی در سقف آپارتمان : عایق های صوتی متعددی مورد استفاده در دیوار و سقف قرار می گیرند. تحمل صداهای مزاحم باعث عدم آرامش و تمرکز و در نهایت پایین آمدن کارایی افراد می شود. بسته به فضایی که مد نظر شماست این اصوات مزاحم دلایل گوناگونی می توانند داشته باشند. مثل سطوح منعکس کنند در داخل یا خارج فضا، متریال مورد استفاده در دیوار و سقف، شدت و نوع صدا. با وجود دویدن های بچه های همسایه طبقه بالا، آرامش و سکوت را می توان در خانه فراهم کرد. با نصب عایق صوتی سقف آپارتمان برای صداهای کوبشی این امر به سادگی امکان پذیر است. صدای کشیده شدن صندلی و میز و یا صدای پای افراد همیشه آزار دهنده بوده است.

نصب انواع عایق صوتی در سقف آپارتمان

قرار نیست همسایه ها برای نداشتن مزاحمت صوتی، ساعت خواب و بیداری و فعالیت هایشان را با هم تنظیم کنند. در دنیای مدرن با نصب عایق صوتی، زندگی شخصیمان را لذت بخش می کنیم. آپ دکو طراح و نصب کننده عایق صوتی با شیوه های مدرن و بروز دنیا در خدمت شماست. یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها در خرید عایق صوتی ساختمان تعیین و مشخص کردن نوع صدا و آلودگی های صوتی است. به صورت کلی می توان آلودگی های صوتی ساختمان را به دو دسته کوبه ای و هوابرد تقسیم کرد.

  • صدای هوابرد یا هوایی: انتقال صدا به داخل ساختمان ممکن است از طریق هوا باشد مانند کانال ‌های تهویه، پنجره و در باز ساختمان
  • صداهای ضربه ای یا کوبه ای: ممکن است صدا از طریق به ارتعاش در آوردن جدارهای ساختمان مانند چکش زدن روی جدار و راه رفتن روی کف باشد.

در حقیقت صداهای هوابرد و کوبه ای فقط در منشا و منبع با هم متفاوت هستند و برای خرید عایق باید این منبع و منشا مشخص شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی پشم سنگ عایق صوتی پشم سنگ, انواع فوم عایق صوتی

عایق صوتی امروزه نه تنها در بخش های صنعتی بلکه در بخش های اداری، تجاری و مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت امروزه یکی از مهم ترین معیارها برای ارزش گذاری ساختمان ها و املاک عایق کاری های آن از نظر صوتی، حرارتی، رطوبتی و … است. یونولیت بهترین عایق صوتی و حرارتی برای ساختمان و دارای مقاومت بالا در برابر زلزله، با قیمتی مناسب نسبت به دیگر روش های عایق صوتی و رطوبتی ساختمان است.

نظرات