عایق کاری پشت بام توسط عایق های پلیمری دوجزئی

 

عایق کاری پشت بام توسط عایق های پلیمری دوجزئی : عایق دو جزئی محصولی همه کاره و با چسبندگی بالا به هر نوع سطحی برای عایق کاری استخر،پشت بام ،سرویس های بهداشتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق از دو بخش ساخته شده شده است رزین قوی پلیمری و پودر های ضد آب و معدنی که در زمان اجرا این دو جزئ با هم ترکیب شده و یک مایع غلیظ و چسبناک ایجاد می شود و این مایع با ابزار هایی مثل قلم مو ،کاردک،کنتیکس پاش و… بر روی سطح ایجاد می شود و یک لایه محکم و در عین حال با توان خمشی برای جلوگیری از ترک بر روی سطح استخر یا پشت بام ایجاد می کند.

عایق کاری پشت بام توسط عایق های پلیمری دوجزئی

عایق رطوبتی دوجزئی پلیمر به منظور عایق کاری پشت بام استفاده میشود این عایق ضد سایش بوده و در مقابل شرایط جوی در فصول مختلف سال مقاومت بالایی دارد. بع علت مقاومت سایشی بالا، از عایق میتوان هم روی متریال ساختمانی استفاده کرد هم به عنوان زیر کار سنگ، موزاییک و … عایق کاری بام بدون تخریب و هزینه های بالای ساخت و بنایی انجام میشود. علاوه بر این ها، خاصیت انعطاف پذیری این عایق باعث شده با تنش های زنده ی ساختمان دچار پارگی نشده و آب بندی سازه را به صورت 100% حفظ کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق دو جزئی قیمت عایق دو جزئی, انواع پوشش عایق بندی سطوح

چرا محصول عایق دوجزئی را استفاده کنیم؟

  1. پودر عایق دوجزئی ما برخلاف سایر عایق های دوجزئی ، سیمان نیست و از مواد معدنی آب بند و غیر آهکی تشکیل شده است .
  2. نسبت ترکیب عایق های دوجزئی معمولا یک واحد محلول و دو واحد و حتی بیشتر پودر است ولی نسبت عایق ما یک واحد رزین قوی و یک واحد نیم پودر است و درصد مواد اصلی عایق ما (محلول) بیشتر از پودر است و این موضوع کیفیت بالای محصول ما را می رساند.
  3.  ویسکوزیته مایع عایق  دوجزئی افرا بالا می باشد و از پلیمر تشکیل شده است.
  4. عایق دوجزئی ما ضد یخ و ضد جلبک و آنتی باکتریال می باشد
  5. عایق دوجزئی ما با توجه به نوع خاص پودر آن وزن سبک تر و حجم بیشتر لایه عایق و  در نهایت پوشش دهی بیشتری نسبت به سایر عایق های دوجزئی  دارد.

استفاده از این نوع عایق‌ها در کف و دیواره‌های پشت بام باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و دیگر آسیب‌های محیطی می‌شود. این نوع عایق‌ها در دو نوع تک جزئی و دو جزئی تولید می‌شوند. نوع تک جزئی آن‌ها و بهترین آن‌ها همان مواد نانو که بر پایه مایع هست و رنگ‌های عایق رطوبتی نانو است که معمولا، بسیاری از افراد، از این مواد ها برای آب بندی استفاده می‌کنند، همچنین نوع دو جزئی این عایق نسبت به نوع اول نیز بهتر است این نوع دو جزئی نسبت به نوع تک جزئی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت بالاتری دارد.

نظرات