موارد استفاده و کاربرد نوار پرایمر عایق لوله

 

موارد استفاده و کاربرد نوار پرایمر عایق لوله : نوار پرایمر تجهیزات تاسیساتی و عایقی است که دور لوله پیچیده می شود تا به عنوان محافظ  گرما و سرما از اتلاف انرژی جلوگیری کند. این محصول روی رنگ پرایمر کشیده می شود تا از آن محافظت کند. استفاده رنگ پرایمر و نوار پرایمر روی لوله آن را به طور کامل عایق می کند. در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، به وسیله عایق پوش کردن لوله ها یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می شود که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود. برای عایق کردن و جلوگیری از خوردگی لوله این محصول مورد استفاده قرار می گیرد که برای عایق بندی خطوط لوله آب و گاز کاربرد دارد.

موارد استفاده و کاربرد نوار پرایمر عایق لوله

نوار پرایمر نوعی عایق خود چسب جهت عایق کاری لوله ها در تاسیسات مختلف می باشد. این چسب از جنس PVC و می باشد که در محافظت از لوله در برابر خوردگی، آثار مخرب محیطی و تغییر شکل محافظت می کند. جهت مهارکردن کابل و لوله مسی به همدیگر و همین طور برای عایق کاری لوله ها،جداره عایق لوله ها برش داده می شود تا امکان عایق کاری فراهم شود. شیار ایجاد شده با نوار تیپ پوشانده می شود اما برای ایجاد مقاومت فیزیکی از نوار پرایمر استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار سرجوش نوار سرجوش, عایق بندی انواع لوله

یکی از موارد استفاده از نوار پرایمر به کار بردن آن برای عایق بندی لوله های کولر گازی است که در ادامه می خواهیم به دلایل استفاده از آن بپردازیم :

  • اگر لوله های کولر گازی به طور کامل با نوار پرایمر عایق کاری نشوند باعث ریزش آب از لوله های کولر گازی می شود .
  • در صورت عایق کاری درست و رسیدگی لازم و به موقع انرژی به هدر نمی رود و باعث خرابی های گران قیمت نمی شود.
  • نکته ی مهم این است که این نوار پرایمر ها مادام العمر نیستند و باید بعد از مدتی و در زمان لازم تعویض شوند
  • استفاده از نوار پرایمر باعث می شود که سرعت عمل کولر گازی بالا برود.

این لوله ها در انواع مختلف چون نوارهای پرایمر دو جزیی که با نام نوار شرینکیبل شناخته میشود و یا نوارهای سرجوش گرم نوارهای راپینگ سرد در انواع برندهای داخلی و خارجی مختلف تولید میشوند. این نوارها در انواع مشکی و سفید موجود بوده که مشاوره ی فروش نمایندگی های معتبر فروش برای کاربرد بهتر این نوارها خریداران را راهنمایی خواهند کرد. این نوارها پس از نصب و اتصال کامل لوله های گاز و آب بر روی تمامی نقاط چون اتصالات، نقاط سرجوش و تمامی قسمت های خط لوله کشیده میشود.

نظرات