نصب و اجرای فوم عایق حرارتی صوتی الاستومری

 

نصب و اجرای فوم عایق حرارتی صوتی الاستومری : این فوم جزو عایق های حرارتی بسیار محبوب در پروژه های ساختمانی محسوب می شود که از طریق کنترل نمودن چگالش و همچنین جلوگیری از نفوذ بخار و رطوبت، مانع هدر رفتن و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. از این فوم ها غالبا جهت عایق سازی تجهیزاتی نظیر کانال های کولر، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های لوله کشی های آب سرد و گرم بهره گرفته می شود. از دیگر کاربردهای این فوم ها می توان به استفاده از آنها برای عایق کاری سالن های صدا برداری، سالن های کنسرت و تئاتر اشاره نمود.

نصب و اجرای فوم عایق حرارتی صوتی الاستومری

از عایق الاستومری می توان جهت عایق کاری تأسیسات و سیستم تأسیسات خورشیدی، سیستم های مکانیکی در صنایع کشتی سازی، صنایع دارویی، صنعت نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و همچنین در داکت ها استفاده نمود. امکان عایق کاری چیلرهای بزرگ و انواع لوله های ساختمانی با این عایق وجود دارد. با توجه به خاصیت ضد حریق این محصولات، می توان از آنها در شرایط مورد نیاز بهره گرفت. همچنین با کمک این عایق می توان از انتقال صدا جلوگیری نمود. لازم به ذکر است که امکان کاهش شدت صوت با بکارگیری عایق الاستومری به ضخامت 2 سانتی متری، به میزان 35 دسی بل وجود دارد. مزایا استفاده از فوم الاستومری برای کانال‌ های هوا که استفاده از این فوم برای کانال‌های هوا مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • کاهش اتلاف انرژی:  می‌تواند تا ۵۰ درصد از اتلاف انرژی از طریق کانال‌های هوا را کاهش دهد.
  • بهبود عملکرد سیستم‌های تهویه مطبوع:  می‌تواند باعث بهبود عملکرد سیستم‌های تهویه مطبوع و افزایش راندمان آن‌ها شود.
  • کاهش آلودگی هوا:  می‌تواند از انتشار آلودگی هوا از طریق کانال‌های هوا جلوگیری کند.
  • افزایش طول عمر تجهیزات:  می‌تواند از تجهیزات کانال‌های هوا در برابر خوردگی و آسیب محافظت کند.عایق الاستومریک حرارتی برودتی عایق الاستومریک حرارتی برودتی, انواع فوم عایق کاری

این نوع عایق ها در عایق سرد با توجه به شکل فیزیکی و حالت پذیری مناسب ،جهت عایق کاری کانال ها، مخازن، لوله های سایز بسیار بالا و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های فوم الاستومری رولی کاربرد وسیعی در در صنایع مختلف از جمله: تهویه مطبوع (HVAC&R) ساختمان، نفت، گاز، پتروشیمی غذایی، بهداشتی، دارویی، بیمارستانی، شیمیایی خودروسازی و … دارند. این نوع از فوم های الاستومری در برابر گردو غبار و آلودگی هوا و همچنین نفوذ بخار آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. فوم های الاستومری ضریب انتقال حرارت پایین و انعطاف پذیری بالایی دارند و در برابر ضربات مقاوم هستند. از پراکندن شعله های آتش هنگام آتش سوزی جلوگیری می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات